فرصتی شگفت انگیز برای فارغ التحصیلان مقاطع لیسانس و فوق لیسانس



اخذ پذیرش تحصیلی از معتبرترین دانشگاه‌های کانادا توسط گروه مشاورین آرتا اندیشه پویان سپنتا


 با امکان بورس تحصیلی و بدون نیاز به مدرک آیتلس 6.5

جهت دریافت مشاوره و ارتباط با وکلای رسمی  وکلای عضو انجمن مشاورین رسمی کانادا (ICCRC) با شماره‌های زیر تماس بگیرید:


☎️ call :  +982188752376

☎️ call :  +982188784642


منبع:   فرصتی شگفت انگیز برای فارغ التحصیلان مقاطع لیسانس و فوق لیسانس

نوروز ۱۳۹۸ مبارک باد

برگی دیگر از درخت زمان بر زمین می‌افتد و سالی دیگر می‌گذرد؛ نسیم، نوید میلاد سالی نو را به ارمغان می‌آورد تا غرق در جلوه‌های بی بدیل بهاری، شاهد دگرگونی تمام نمای جهان و رحمت الهی باشیم.



سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد از این رو فرارسیدن نوروز  بهانه‌ای شد تا گذشت سالی دیگر با ارائه خدمات حقوقی و مهاجرتی موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا با موفقیت و تلاش بی وقفه وکلا و کارشناسان مجرب موسسه را همرا با هم‌وطنانمان در سراسر دنیا، جشن گرفته و تبریک بگوییم و بر آنیم که با امید به ارائه خدمات مفیدتر، بروزتر و رضایت بخش تر به هم‌میهنان گرامی سال ۱۳۹۸ را آغاز نماییم.

نوروز به معنای روز نو است. ایرانیان باستان اولین روز هر سال را (اورمزد) نام نهادند زیرا بر این باور بودند که هر کاری را باید با نام آفریدگار توانا (اهورا مزدا) شروع کنند. این رسم کهن ریشه در آیین و فرهنگ دیرینه‌ی ایرانیان دارد و به قدری برای هر ایرانی ارزشمند است که حتی اگر خارج از وطنش زندگی خود را شروع کرده باشد، باز هم این جشن باستانی را فراموش نخواهد کرد.

منشا و مبدا پیدایش نوروز به درستی بیان نشده است اما در برخی از افسانه‌های به جا مانده از گذشتگان آمده است که ۳۰۰۰ ساله پیش، روزی جمشید از کاخ خود در جنوب دریاچه‌ی ارومیه (حسنلوی امروزی) بیرون آمد و آنقدر تحت تاثیر زیبایی و درخشانی خورشید آن روز شد که از آن پس در چنان روزی آیین مخصوص ” روز نو ” را اجرا می‌کردند.

 

موسسه آرتا آندیشه پویان سپنتا برای یکایک عزیزان سالی پر از شادی و موفقیت آرزومنداست.

روزهای‌تان بهاری و بهارتان جاودانه باد.


منبع: نوروز ۱۳۹۸ مبارک باد