مهاجرت از طریق ثبت شرکت در مجارستان

مجارستان، کشوری کهن اما زنده و پویا در قلب اروپای مرکزیست که بوداپست بزرگترین شهر و پایتخت این کشور محسوب می‌شود. زبان مجاری، زبان رسمی و فورینت، واحد پول رسمی مجارستان است اما یورو نیز در انجا رواج دارد.
این کشور تاریخی و زیبا از شمال با اسلواکی، شمال غرب با اتریش، شمال شرق با اوکراین، غرب با اسلوونی، جنوب با صربستان و از جنوب غرب با کرواسی همسایه است.
آب و هوای این کشور به علت عبور رودخانه‌ی دانوب از وسط آن شبیه به ناحیه غربی ایران است به این صورت که زمستان‌های سرد و تابستان‌های معتدل و گاهی گرم دارد.


شهرهای مهم مجارستان شامل بوداپست؛ شهری با کیفیت بالای زندگی و همچنین خدمات نوین بهداشتی، تحقیقاتی، آموزش، رسانه، تجارت، طراحی و گردشگری، دبرسن؛ ملقب به شهر فرهنگی مجارستان با دارا بودن ۱۴ پیمان خواهرخواندگی با شهرهای مختلف جهان از جمله سنت پترزبورگ روسیه، پچ؛ که به مرکز فرهنگی اروپا مشهور شده و در آخر شهر سگد مرکز توریستی مهم مجارستان می‌شوند.

مجارستان از نظر غذا، لباس، اجاره منزل، تفریحات، لوازم جانبی، برق، بنزین، بیمه و مسافرت نسبت به ایالات متحده، انگلستان و اکثر کشورهای اروپایی ارزان تر است. به همین دلیل اغلب مهاجران احساس می‌کنند که پس اندازی مناسب در این کشور خواهند داشت.

توجه داشته باشید که مجارستان یک کشور فوق العاده ارزان برای زندگی نیست، اما یکی از مقاصد خوب برای افرادی است که می‌خواهند زندگی کم هزینه‌ای را در مرکز اروپا شروع کنند.

اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در مجارستان؛ یکی از مطمئن‌ترین و کم خطرترین راه‌های موجود برای انجام این کار است که موسسه آرتا اندیشه پویان سپنتا از این پس در نظر دارد تا خدمات خود را برای مهاجرت به مجارستان به متقاضیان ارائه دهد.
شرایط ثبت شرکت در مجارستان پیچیده نیست و به دو روش انجام می‌گیرد. که برای متقاضیان وقت کمتری نسبت به بقیه‌ی کشورهای اروپایی خواهد گرفت.
در روش اول متقاضی با داشتن شرکت یا بیزنسی فعال در ایران، با توجه به مهارت و سابقه‌ی بیزنسی خود و بعد از آماده کردن محل شرکت(اجاره‌ی مکان شرکت)، می‌تواند فعالیت شرکت در مجارستان را آغاز کند.
نوع دیگر مهاجرت از طریق ثبت شرکت در مجارستان؛ خرید بیزنس(حتی بیزنس‌های کوچک مانند کافه، سوپرمارکت و…) یا شرکتی بسته به سرمایه‌ی اولیه‌ی متقاضیست به این صورت که شخص متقاضی می‌تواند بعد از خرید بیزنس در مجارستان مجوز اقامت در این کشور را بدست آورد.

پس از پروسه‌ی ثبت شرکت در مجارستان که تنها ۶ ماه زمان خواهد برد، مشکلی برای اقامت همسر و فرزند زیر ۱۸ سال متقاضی نیز وجود نخواهد داشت و این مسئله ملزم فعالیت واقعی شرکت ثبت‌شده در ۶ ماه پس از ثبت درخواست است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب ما تماس گرفته و از مشاوره‌ آنها بهره‌مند شوید.
شماره‌های تماس:
۸۸۷۵۲۳۷۶_۰۲۱
۸۸۷۸۴۶۴۲_۰۲۱


منبع:  مهاجرت از طریق ثبت شرکت در مجارستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.